ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Prirodni lijek za hemoroide | Hemoroidi u trudnoći

Hemoroidi su jedno od najrasprostranjenijih oboljenja. Prema starističkim podacima od hemoroida pati 12% stanovništva, a od svih bolesti debelog crijeva oni čine 40%. Podjednako se javljaju i kod žena i kod muškaraca. U uzrastu od 25 - 50 godina ih ima najviše. Za liječenje vam preporučujemo prirodni lijek za hemoroide od mješavine krompira i maslinovog ulja.

Prirodni lijek za hemoroide
Prirodni lijek za hemoroide


Sastojci prirodnog lijeka za hemoroide:
-1 krompir
-kašikica maslinovog ulja

Upotreba kod liječenja vanjskih hemoroida:

Krompir narendati i posuti maslinovim uljem. Prstohvat tako pripremljenog krompira stavimo na gazu i naslonimo na anus. Oblogu držimo cijelu noć i ujutro skinemo.

Upotreba kod liječenja unutrašnjih hemoroida:

Krompir isjećemo na kolutove. Od jednog koluta napravimo štapić. Otkinemo komad sa lijeve i sa desne strane i ono što ostane u sredini treba da izgleda kao štapić. Njega malo nauljimo maslinovim uljem. Tako pripremljen krompir gurnemo u anus i ostavimo preko noći. On će se omekšati i tijekom pražnjenja izacći van.

Hemoroidi u trudnoći

Nemojte se ustručavati poduzeti određene mjere kako biste hemoroide ublažili ili čak izliječili.

Poznato je da trudnoća osim lijepih trenutaka iščekivanja prinove, često nosi brojne tegobe, a među kojima su i hemoroidi.

Za one koji ne znaju, hemoroidi su proširene, odnosno natekle vene u anusu i oko njega te uzrokuju bol, svrbež i ponekad krvarenje. Osim što mogu biti smješteni unutar i van anusa, mogu biti različite veličine i različitog intenziteta, što određuje koliko će vremena biti potrebno da nestanu, zatim hoće li doći do krvarenja, kojeg intenziteta i tako dalje...


Hemoroidi u trudnoći se javljanju zbog nekoliko razloga:
  • Zbog maternice koja vrši pritisak na vene u zdjelici, što pak uzrokuje njihovo proširenje i nateknuće. 
  • Zatvor, koji je čest kod trudnica, odnosno napor prilikom pražnjenja crijeva. 
  • Povećanje razine hormona progesterona, koje uzrokuje opuštanje stjenki vena, što pak olakšava njihovo oticanje. 

Hemoroidi se često javljaju kod trudnica koje zbog određenih komplikacija u trudnoći moraju mirovati, dakle, zbog dugotrajnog sjedenja, a mogu se također javiti zbog neprimjerene ishrane ili jakog fizičkog napora. Zbog napora, hemoroidi se mogu javiti i za vrijeme samog porođaja.

Liječenje hemoroida u trudnoći

Topla kupka

No, koji god razlog nastanka hemoroida u vašoj trudnoći bio, nemojte se ustručavati poduzeti određene mjere kako biste ih ublažili ili čak izliječili. Kada ste primijetili pojavu hemoroida, odmah počnite s djelovanjem. Napunite kadu toplom vodom i legnite u nju, sa savijenim koljenima, kako bi topla voda lakše došla do rektalnog područja. Topla voda potiče cirkulaciju krvi.

Također, u kupku možete staviti vrećice sa čajem od kamilice jer tanin, koji je jedan od glavnih sastojaka kamilice, smanjuje bol i otekline te potiče zgrušavanje krvi, čime sprečava i krvarenje, ako ono postoji. S obzirom da bi vam trebala vrlo velika količina kamilice da biste napunili kadu, možete staviti i obloge od kamilice. Umjesto kamilice, u toplu kupku možete staviti i šalicu gorke soli.

Oblozi i pripravci

Ukoliko imate teži slučaj pojave hemoroida, koji vas svrbe, peku i bole, simptome si možete olakšati ledom ili nekim sličnim hladnim oblozima. Sve što trebate je napuniti plastičnu vrećicu sa ledom, dobro ju zatvoriti i omotati u ručnik, te sjesti na to. Hladnoća će vam omogućiti dobrodošlo olakšanje. Nema ograničenja u ponavljanju tog postupka, a preporučamo da nakon sjedenja na „hladnom jastuku“, odmah uronite u toplu kupku. Naime, isto kao i kod proširenih vena na nogama, naizmjenična uporaba topline i hladnoće je i više nego poželjna.

Naravno osim kupki, tegobe i neugodu koju izazivaju hemoroidi možete tretirati i raznim biljnim pripravcima.

Hamamelis je savršen za tretiranje hemoroid, jer je poput kamilice bogat taninom. Sve što trebate je komad tkanine natopiti hamamelisom, te premazati područje gdje su vam se hemoroidi pojavili. Vazelin vam također može donijeti određeno olakšanje.

U ljekarnama možete nabaviti E vitamin u tekućem obliku, dok u trgovinama zdrave hrane možete kupiti ulje od pšeničnih klica. Pomiješajte ih međusobno, te premažite područje oko rektuma nekoliko puta na dan.

Jedan od narodnih lijekova protiv hemoroida je topli oblog od naribanog krumpira.

Prevencija i prehrana

Hoćete li dobiti hemoroide u trudnoći ili nećete, jednostavno ne možete znati, no ono što je sigurno, kada ih dobijete, nisu niti malo ugodni. Zbog toga nemojte propustiti prilegnuti nekoliko puta na dan, kako biste smanjili pritisak maternice na zdjelicu, pa tako i vene. No, s druge strane, nikako nemojte zanemarivati redovito vježbanje (za trudnice) i lagane šetnje, kako biste ostali u formi i potaknuli cirkulaciju.

Izbjegavajte podizanje teških tereta.

Redovito radite Kegelove vježbe, kako biste pojačali cirkulaciju u rektalnom području i ojačali mišiće anusa.

Prehrana bogata vlaknima može vam pomoći pri boljoj probavi i prema tome redovitom pražnjenju crijeva, što pak utječe na mogućnost pojave hemoroida.

Kada osjetite potrebu za pražnjenjem crijeva, učinite to jer dugo i namjerno odgađanje može uzrokovati pojavu hemoroida. Nakon stolice, upotrijebite bijeli papir bez mirisa jer svaka dodatna kemikalija može nadražiti područje. Također, možete umjesto toaletnog papira upotrijebiti bebi vlažne maramice.


110 komentari:

  • Snježa says:
    4. veljače 2013. u 11:47

    Imala sam loše iskustvo u liječenju hemoroida. Koristila sam razne preparate i kremice ali ništa mi nije pomoglo. Za ovaj prirodni lijek za hemoroide saznala sam od prijateljice i mogu vam reći da je jako učinkovit.

  • Mladenka says:
    4. veljače 2013. u 11:53

    Koliko traje ova terapija za liječenje unutrašnjih hemoroida? Muž i ja već duže vrijeme imamo problem s tim.

  • Prirodni Lijek says:
    4. veljače 2013. u 11:57

    Za liječenje unutrašnjih a i vanjskih hemoroida na prirodan način pomoću krompira i maslinovog ulja terapija traje najmanje sedam dana. Ponavljati isti proces svaku noć dok se hemoroidi ne izliječe.

  • Anonimno says:
    8. veljače 2013. u 21:52

    Dali se moze koristiti kod krvarenja hemoroida

  • Anonimno says:
    13. veljače 2013. u 22:24

    Moze,ali koristiti kantarion ulje,tj. maslinovo ulje od kantarion trave.Inace je efikasnije ovo-kantarion ulje,nego obicno,od masline.

  • Anonimno says:
    14. veljače 2013. u 19:39

    Pokusati cu, dobila sam hemoroide jer sam bila na dijalizi koja se skraceno zove PD-dijaliza i problem je bio sto je u stomak islo oko 10.litara dijalize preko svake i cijele noci 3 godine. Evo ovo cu pokusati, svasta sam pokusavala evo ovo nisam.. Hvala vam puno ..Transplantirana sam Bogu hvala...

  • Anonimno says:
    14. veljače 2013. u 21:43

    kako cu znat koji su unutarnji a koji vanjski moji krvare uzasno boli

  • Anonimno says:
    15. veljače 2013. u 17:11

    Ja sam dobila hemoroide poslije poroda. Koristila sam razne kreme i preparate. Slucajno sam saznala za jedan lijek koji se pravi od svinjske masti, tj. cepici i ostave se u frizider da se stvrdnu. Tako zaledjene stavljati svako vece i privijati oblogice od mladog sira. Ja sam na taj nacin izlijecila svoje i hvala Bogu nemam vise nikakvih problema. Za one kojima ovaj recept od krompira ne pomogne, mozda bude od koristi ovaj koji sam ja upotrebljavala, Veliki pozdrav svima, a vasa stranica je zaista za svaku pohvalu.

  • Anonimno says:
    20. veljače 2013. u 17:13

    Da li upotrebljavate samu svinjsku mast ili u nju još nešto dajete?

  • Anonimno says:
    21. veljače 2013. u 22:43

    i ja to pitam????????????

  • Anonimno says:
    4. ožujka 2013. u 10:54

    samo svinjska mast

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 15:26

    a jel treba isprati svinju mast u 8 voda ili ne ?

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 16:33

    Ja sam u prvoj od dvije trudnoce dobila hemoroide i to vanjske i ako se nisam poradjala prirodnim putem vec na carski rez .Doktor mi je preporucio mast i cepice Hädensa ( strana proizvodnja ali mogu se kupiti i u apotekama kod nas )Meni su pomogli kod bolova ,hemoroidi nisu nestali ali ne osjecam nikakve tegobe i ako sam samo na pocetku koristila mast i cepice .Preporucujem svima u svojoj okolini i svi koji koriste su jako zadovoljni .

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 16:37

    Zaboravila sam napomenuti da je to bilo prije 19 godina a ja sam i danas bez tegoba i bolova zahvaljujuci Hädensa masti i cepicima ,mogu samo preporuciti ...

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 16:47

    Svinjska mast

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 17:36

    Pa kad se pereš osetiš vanjske,a ako ne osetiš onda su unutranji,

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 18:15

    Ja imam ponekad zadebljanje čmara i nemam bolove kod pražnjenja ali me jako muči svrbež čmara.Jesu li to hemeroidi ili nešto drugo?Ako je netko imao takvih problema i ima kakav savjet,unaprijed se zahvaljujem.

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 18:29

    Za hemoroide je dobra neposoljena svinjska mast koja treba da se opere u 9 voda, uzmete kašičicu svinjske masti, stavite u gazu i operete u vodi, prospite tu vodu pa ponovite isto još 8 puta, hemoroide namažite uveče jel ćete tad mirovati više, za unutarnje hemoroide stavite na štapić za uši mast i ubacite u anus u ležećem položaju, malo sačekajte pa izvadite štapić, ili stavite na štapić od krompira napravljen i ubacite unutra u anus. Hemoroidi se dobiju od napona, prehlada, teškog rada a može i da se prenese, ja imam problema sa crevima, imam upalu creva, dali neko zna šta je dobro da se koristi za popravku sluzokože na crevima, pošto je osta oštećena, nesmem sve da jedem, još neznam šta sve nesmem, dijagnozu sam dobila u novembru, pozdrav svima.....

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 19:17

    Ja sam imala te probleme sa svrabom i kad izbacim mleko i papriku iz ishrane svrab prodje a ako hocu nesto ljuce da pojedem ja pripremim caj protiv hemoroida od Josifa Pancica to je br.23 i popijem i nemam problema.Probajte.

  • Anonimno says:
    5. ožujka 2013. u 19:23

    ne jedem ništa ljuto,niti papriku,jedino ujutro popijem šalicu nescafe-a sa mlijekom.mazala sam čmar sa HEMEROPROTEKT kremom ali bez rezultata.jel taj čaj mogu kupiti u HR,nisam nikad čula za njega.

  • Zoran Zivkovic says:
    6. ožujka 2013. u 00:11

    zlatica biljka korenje 40komada samleti pomesati sa kilo meda livaskog uzimati pre jela na pola sata ako mozete i sat nista ne jesti kafenu kasiku drvenu ili plasticnu to je dobro za hemoroide meni je pomoglo bolovo sam 27 godina skoro sam se izlecio Bogu hvala zelim i vama ozdravljenje treba samo biti uporan ja sam se izlecio posle 2 kile meda uzimajuci svako jutro.svako dobro vam zelim.SBOGOM

  • Anonimno says:
    6. ožujka 2013. u 08:07

    www.antiparazit.net
    Jela Garic travar
    zena je neverovatna i sve to radi sa velikom ljubavlju, po vise nego prihvatljivim cenama

  • Anonimno says:
    11. ožujka 2013. u 20:46

    perut kako se leci

  • Anonimno says:
    19. ožujka 2013. u 07:40

    Prije nekoliko godina sam imala velikih problema sa tim,jedna nana mi je rekla za ovaj lijek: svako jutro na taste pojesti vrucejedno jaje isprzeno na pcelinjem vosku,naravno bez soli ili bilo kakvih dodataka.Terapija traje 40tak dana ,ali poslije par dana prestala sam sa koristenjem jer sam se izlijecila,kako tad tako i dan danas,nemam vise nikakvih problema sa hemoroidima.....Znaci:u manju tavicu rastopiti pcelinjeg voska i jwdno jaje brzo izmjesati i vruce pojesti.

  • Anonimno says:
    19. ožujka 2013. u 21:12

    Svinjska mast ili slanina Potrbusna izrezana na male cepice

  • Anonimno says:
    19. ožujka 2013. u 21:22

    jedem meso,suvu hranu ,radim na terenu i stalno sam napregnut..tj tezak fizicki rad....i nemam suljeve znaci sve pada u vodu...

  • Anonimno says:
    19. ožujka 2013. u 22:01

    Iscedite jedan limun pomeshajte ga sa mlakom vodom kolicina vodr u zavisnosti od duzine i gustine kode moze pola liitre i posipite na glavu i dobro utrljajte
    Ostavite 10 minuta da deluje a onda operite shamponom koji korisrite.
    Ponovite nekoliko dana u nedelji deluje stoprocetno
    Ako se ponovi ponovite postupak

  • Anonimno says:
    20. ožujka 2013. u 08:28

    Da li i deca smeju da koriste to sa limunom i lukom?

  • Anonimno says:
    23. ožujka 2013. u 00:05

    ako ih nemaš to ne znači da ih nećeš dobit.

  • Anonimno says:
    1. travnja 2013. u 10:24

    Ja sam mnogo toga probao malo je pomoglo i ove cu recepte pa sta bog da.

  • Anonimno says:
    7. travnja 2013. u 13:21

    ja imam hemoroide što nakon pražnjenja kad se perem pokaže krv šta je naj bolje za to molim odgovor ko zna

  • Anonimno says:
    8. travnja 2013. u 21:13

    Kefir pecurka iz kavkaza je dobra za creva i zeludac

  • Anonimno says:
    9. travnja 2013. u 16:17

    ja sam isprobala i mogu reci da je pomoglo dobro

  • Anonimno says:
    10. travnja 2013. u 02:58

    narode,mast flogocid,neverovatno kojom brzinom se povlace,procitajte vise o toj kremi ma internetu FLOGOCID http://www.flogocid.com/

  • Anonimno says:
    21. travnja 2013. u 09:22

    Da provereno,sve moguce masti cajeva tablete i dijete sam probao jedino Flogocid je pomogao da pocnem normalan zivot.Ali to je samo privremeno opet sedim mnogo i vrate se.Jedino sto pomaze je Fizicka aktivnost ne mnogo ali redovno.

  • kocka says:
    24. travnja 2013. u 16:33

    e ja sam pronašla lijek i izlečila hemroide... pokusajte meni je delovalo i nemam vise taj problem i naprosto zao mi je da ne podijelim ovo sa vama koji imate problem sa hemroidima... govorili su caj od kunice, kunica u oblogama...ja sam uradila sledece...izblendala nekih 100 grama svježe kunice (mlade biljke) i dodala pola bocice curekotovog ulja ( ulje crnog susama) nekih 30 ml... odprilike toliko da bude gusta i masna zelena smjesa... pomijesala blendanu kunicu i ulje curekota i uzimala po jednu kasicicu ujutru sa zelenim cajem na prazan zeludac...odvratno jeste ali su hemrodi nakon dve nedelje nestali kao da ih nikad u zivotu nisam ni imala a imala sam ih pune 4 godine bez prestanka... krvarili redovno, boleli toliko da nisam mogla sedeti, i nisam ih mogla nicim zaliječiti do nedavno... uglavnom ne osecam ih uopšte...kao da ih nikad u zivotu nisam imala ...

  • Anne Lopez says:
    26. travnja 2013. u 04:52

    j'ai une Hemoroide j'ai etait a la pharmacie ils mont donner une pommade sa fait 4 jour que je la prend j'ai pas de douleur mais la boule a du mal a rétraisir quand j'appuie je n'est pas mal est ce normale
    http://www.youtube.com/watch?v=IZShdi_c5OM

  • milonja magdelinić says:
    30. travnja 2013. u 09:47

    JA SAM MOJE HEMOROIDE IZLIJEČIO NA SLJEDEĆI NAČIN
    GRUMEN PLAVOG KAMENA ISPEKAO SAM NA ALUMINIJSKOJ FOLIJI NA ŠPORETU ON SE PRETVORIO U PRAH TAJ PRAH SAM POSUO PO BJELAN CETU KOJE JE PRETHODNO NANIOJETO NA STERILNU GAZU DOBRO OPRAO GUZU LEGAO NA STOMAK I TO PREVIO I DRŽAO ČITAVU NOĆ .SJUTRADAN KAD SAM USTAO PONOVO OPRAO I NAMAZAO PAVLOVIĆEVOM MAŠĆU I NIKADA VIŠE NIJE SE PONAVLJAO.

  • Anonimno says:
    5. svibnja 2013. u 00:53

    i ja imama unutarnje hemroide barem ja to mislim,i neznam sama stacu vise uzetei za to.a uzimam neke ljekove amizol i prazepan i navoddno da sam od njih dobila.ljekar mije predlago da snimim crijeva,a meni nesto bilo neprijatno ,pa nisam.sad me muci da nisu crijeva ali kad imam nuzdu boli me na samom izlazu iz cmara,pa mislim da su hemroidi.ako ko zna sta bi to moglo biti neka mi javi zahvaljuljem unaprijed

  • Anonimno says:
    14. svibnja 2013. u 22:17

    stavio krompir i cekam sta ce se desiti.. javim sutra.. pozdrav

  • Anonimno says:
    16. svibnja 2013. u 02:03

    Kakvi su rezultati?

  • Anonimno says:
    18. svibnja 2013. u 15:01

    imam velikih problema sa hemeroidima vanjskim i općenito dole imam svrbež.Jednostavno sve me jako svrbi kao da imam alergiju.Neka mi netko da savjet kako da to izlječim jer sam probala svašta i neznam više šta da radim.Mučim se već 3 god.Izvađena mi je maternica i jajnici zbog tumora.rečeno mi je da je svrbež jer nemam više hormona.I zbog tog svrbeža tražim savjet.

  • Anonimno says:
    25. svibnja 2013. u 06:26

    Da li krompir treba da se oljusti ili sa korom

  • Anonimno says:
    26. svibnja 2013. u 12:17

    u vezi plavog kamena da nije malo opasno javi poz

  • Anonimno says:
    26. svibnja 2013. u 12:20

    dali se jaje pomiješa sa pčelinjim voskom pa se pojedei vosak javi

  • Anonimno says:
    26. svibnja 2013. u 19:15

    Ja sam sinoc pokusala sa krompirom i uljem. I bilo je odlicno preko noc al danas je opet isto
    Dobila sam ih prije 3 i pol godine,i od tad su se pojavili 2 puta
    Ali sam sad trudna i pojavili se opet i to je sad strasno kako me bol,a rodit trebam za 20ak dana.

  • seka says:
    3. lipnja 2013. u 23:51

    kako mislite da se hemoroidi prenose??? pa to nije ni virus ni zaraza?!

  • Anonimno says:
    4. lipnja 2013. u 09:52

    Imala sam taj problem.Preko 10 god.i dosla u situaciju da mi postao problem krvna slika.Anemija je postala takav problem da nisam imala snage dugme da zakopcam.Glavni problem su bili unutrasnji hemoroidi ,svasta sam isprobala nista nije pomoglo nego hirurski zahvat.Nemojte dugo cekati ,ja sam se zavaravala lecila svacim,to trenutno pomogne ali neresava glavni problem.Ja sam bila tezi slucaj i vise se nije moglo cekati.Ako svaki dan pomalo krvarite vremenom se to povecava.Resite se tog zivot ce ponovo biti lep i laksi.

  • Anonimno says:
    4. lipnja 2013. u 23:30

    Sušeni korijen od bojelog sljeza
    Prokuhati čašu vode,ohladiti je da je mlaka
    Kašiku sušenog korijena,par sekundi oprati vrućom vodom i onda pokiseliti u mlaku vodu.Za par sati dobićete sluzavu žučkastu vodu,popijete pola pa kasnije pola.Možete opet dodati mlake vode i ponoviti sve.

  • Anonimno says:
    7. lipnja 2013. u 12:17

    Najbolji lijek za obnavljanje sluzokože crijeva jeste surutka. Dobija se kao nusproizvod iz mlijeka prilikom sirenja (za one koji ne znaju), a ima da se kupi u supermarketima pakovana po pola litra. Može da se pije po 1 dl uz obrok ili razblažena sa vodom. Obnavlja sluzokožu crijeva, jetru, žučne kanale...

  • Anonimno says:
    11. lipnja 2013. u 19:31

    Pogledao sam sve komentare koji su objavljeni u vezi liječenja hemeroida.

    Predlažem da pogledate na FB moj profil Lazo Jović iz Bijeljine, na kome sam objavijo vlastita iskustva sa liječenjem biljkom ,,TEODOROM,,.
    Mene je lično izliječila za 15 dana, a prije toga sam se liječio u raznim zdravstvenim ustanovama, kupovo razne lijekove, bez određenih rezultata.

    Pozdrav od Laze Jovića.

  • Anonimno says:
    13. lipnja 2013. u 00:34

    Predlazem Vam prvo da bar deo nok'i spavate potrbushke, tako da isechete rupu u sun]erenom madracu, da tu udje trbuh sa bebom, kako je ne bi pritisnuli. Ovo se moze napraviti i jastucima, no rizik je da se ne pomeru. Ja sam ovakav madras napravila, stim da se deo moze po potrebi skidati i otvoriti rupu. Cilj ovakvog polozaja je da se rastereti venska cirkulacija, koja i stojek'em polozal\ju i pri lezanjem na ledja je pritisnita jetrom. Ovo bi trebalo delovati trudnicama i onima koji imaju hemoroide radi uvek'ane jetre, od bilo kojeg razloga.
    Sa strane creva, treba uzimati po kashicicu lanenog ulja (ili maslinovog), sa hranom ili salatom, jer bez ulja, nema praznjenja zuchne kesice, a zuch u crevu ja glavni faktor za dobru peristaltiku i meku stolicu. U ovom delu, mozete upotrebiti i onaj recept sa mladim sirom i lanenim ujlem, na 1/2 kgr. sira jednu veliku kashiku lanenog ulja, posoliti, pobiberiti po ukusu, mozete dodati i dr. zacin, dgumbir, alevu papriku, baziliku itd....
    Lokalno, mozete staviti neku mast od gorenavedenih, biche dobro, ali od vek'e koristi k'e biti ako u tu mast ima NEVEN (Calendula). Pozdrav i javite se dali je uspelo!

  • Anonimno says:
    13. lipnja 2013. u 16:27

    Što je to plavi kamen?
    Pozdrav
    Hvala

  • Anonimno says:
    26. lipnja 2013. u 08:11

    plavi kamen vam je kamen može se kupiti u poljoprivrednoj apoteci, sa njim se polijeva vinova loza.

  • Anonimno says:
    26. lipnja 2013. u 09:33

    modra galica

  • Anonimno says:
    26. lipnja 2013. u 16:06

    Preporucujem Vam caj od lista divlje jagode. Zaista pomaze kod upale debelog creva.

  • Anonimno says:
    26. lipnja 2013. u 22:47

    Lecenje hemoroida za 48 sati :
    Dva dana, 3 puta dnevno, pijete pola sata pre jela 3 (tri) case vode ( od po 200 ml ).


  • Anonimno says:
    9. srpnja 2013. u 19:34

    interesuje me koliko taj krompir mo\e da se dr\i u friyu i da se upotrebljeva.I koliko treba da se stavlja na anus.
    Naime ja to radim ve' 4/5 dana i krompir u posudi je pocrnio.Da li tu ima neke opasnosti>

  • Anonimno says:
    14. srpnja 2013. u 15:12

    Godinama od prvog poroda sam patila i isprobala svasta ali mi je pomogao orahov list.Na litar vode sest listova skuhati kao svaki caj.Nije grko pa nisam zasladjivala, moze se piti topao ili hladan. Koristila sam tri mjeseca i nisam poslje toga imala bolove. Sada samo iz preventive svako ljeto dok ima mladih listova to ponovim.

  • Anonimno says:
    14. srpnja 2013. u 20:24

    dali neko nesto zna o polipima debelog crijeva. ja sam imala dvije polipe i odstranili su mi jedna je bila obicna a druga skoro pa rak fala Dragom Bogu da sam na vrijeme otisla na kontrolu i to rutinsku kontrolu . Zanima me dali neko nesto zna sto dalje koristiti ili jesti radi preventive :

  • Anonimno says:
    20. srpnja 2013. u 11:32

    Poslije izlazka iz bolnice a nakon ugradnje 2 kardio stenta totalno mi se poremetila stolica i dobio sam hemoroide. Pokusao sam da bolove otklonim sa slijedecim preparatima:Delta Hadensa supozitorije (cepici), Hemorekta krema i napokon ono sto ima najbolji efekat a to je Diarektol H mast. Diarektol H mast je preparat u potpunosti zasnovan na prirodnim sastojcima i iskreno sam zadovoljan sa djelovanjem. Poredjenja radi oko cetiri puta je djelotvorniji od prethodna dva preparata. Iskreno Vam zelim brzo ozdravljenje...

  • Autor je uklonio komentar.
    zlatko45g.p. says:
    1. kolovoza 2013. u 22:36

    Autor je uklonio komentar.

  • zlatko45g.p. says:
    1. kolovoza 2013. u 22:41

    Moj tast 70 god ima probleme sa unutrašnjim hemoroidima.Jaki bolovi.Dosta je u životu radio fizički posao.voli masnu i dobro začinjenu hranu.Može li netko dati dobar savjet iz svog iskustva.

  • Dragan says:
    10. kolovoza 2013. u 20:48

    Ko ne zna sta su hemoroidi taj je sretan čovjek.Ovaj prirodni lijek sa krompirom vam je odličan !

  • Anonimno says:
    20. kolovoza 2013. u 10:51

    meni nije nista pomoglo sa krompirom imam vanjske hemoroide i bol vise nemoze da se izdrzi,neznam vise sta da isprobam u svakom slucaju hvala pozz

  • Anonimno says:
    21. kolovoza 2013. u 15:27

    čepići od kantariona su odlični kao i svinjska čista mast. staviti mast i sa nekim pomagalom kao što je štrcaljke razne

  • Anonimno says:
    24. kolovoza 2013. u 22:42

    Od brke: Vec neko vrijeme imam problema sa hemeroidima, operacija je nesto sto mi ne pada na pamet... Procitao sam vase komentare, odmah sam napravio caj od orahova lista, dosta je gorak, nisam ga secerio ali nekako cu popiti, Mislim da su moji vanjski, danas je bilo dosta krvi, valjda je puknuo, uh... ubrzo sam otisao hodati nekoliko kilometara jer pretpostavljam da je to zbog toga sto se malo hodam... mozda sam u kruvu ali meni je logicno da nase tijelo trazi hodanje da sve sjedne na svoje mjesto, danasnji nacin zivota, voznja, malo kretanja lose utjece na tijelo... Pokusat cu i sa jajetom i voskom a vjerovatno i maslinovim uljem i krumpirom, frka mi da ne nadrapam :( , a sada cu svakako dosta pojacati hodanje, sutra ujutro idem odmah hodati.... nema tu sale kada se radi o mojoj guzi :)) Neda mi se registrirati ali napisao sam na pocetku "od brke" jer cu vas obavjestavati kako sam prosao, nadam se da cu ubrzo dovesti sve u red.

  • Anonimno says:
    28. kolovoza 2013. u 19:55

    probajte sinoderm mast ja sam imala taj problem 3 godine i prestalo je nakon par dana koje olakšanje ko nije imao taj problem nezna kao je kad u toku noći svrabež probudi iz sna i gotovo nema više spavanja sve živo sam probala nije uspilo al meni je ta mast pomogla mnogi su negodovali al meni je to bilo jedino što je preostalo sve drugo sam isprobala i nikakvih rezultata nije bilo ja sam prezadovoljna

  • Anonimno says:
    31. kolovoza 2013. u 21:56

    JA IMAM VELIKE PROBLEME SA HEMOROIDIMA BOLNI SU I JAKO UPALJENI PRI PRAZNJENJU CREVA KRVARE NENORMALNO MNOGO JEDVA ZAUSTAVIM KRVARENJE I TESKOM MUKOM SE VRACAJU UNUTRA.OD BOLOVA U PREDELU CMARA BOL SE PROSIRIO PO NOGAMA JEDVA DA MOGU DA SE KRECEM I STOJIM NA NOGAMA. PROBALA SAM RAZNE LEKOVE,HLEBODIA,AVARIKON,DOKSICIKLIN,ANALGIN, KREME,HEMEROPROTEKT,FAKTU,ANESTEZIN, INEKCIJE I NISTA. DALI NEKO MOZE DA MI DA NEKU IDEJU STA BI MI MOZDA POMOGLO DA IZBEGNEM OPERACIJU.

  • Anonimno says:
    3. rujna 2013. u 23:59

    Pomoc!!! Hemeroidi ce me ubiti....

  • Anonimno says:
    4. rujna 2013. u 00:23

    Molim pomoc kako da se rjesim hemeroida??? Kreme mi ne pomazu! Probala sam krumpir.evo 4 je dan ali nema uspjeha...

  • Anonimno says:
    11. rujna 2013. u 15:57

    i ja bi zamolio pomoć za uklanjane hemoroida,imam ih već 4 godine a tek mi je sad 18 godina,ali nisu hemoroidid nego samo jedan vanjski,ali to su bolovi kad izađe neopisivi.. kad se povuče uvuče se unutra i nakon mjesec opet mi izađe... probo sam svinjsku mast i maze za hemoroide pomogne 3-4 dana i opet se vrati na isto.. jedem suhu hran,ali jedem i kašikom,pušim već 2 godine ali jako slabo samo kad pijem,a pijem jednom sedmično,roštilj preko ljeta je svaku noć obavezan kad god je hrana u pitanju obavezno je kraj mene čili biber i so,ma kolko kod da je to dobro začinjeno ja stavljam još,a pored toga sam prošle godine periso na trtičnoj kosti sam imo dlaku koja nije rasla napolje negu unutra,i napoljeu se stvori kao hemoroid i to sam moro da operišem ali mi se opet počelo vraćati prije mjese dana,dali neko zna lijek za to. unaprijed hvala

  • Anonimno says:
    12. rujna 2013. u 14:09

    Mene od samog čitanja svega ovog prestala svrbit guza :) maslinovo ulje i krumpir mi na dohvat ruke pa se valjda usrala :D

    Lik mjenjaj životne navike i proći će..neki dan sam pretjerao sa kviki gricom i kikirikijem pa mislim da je od toga ;)

  • Anonimno says:
    1. listopada 2013. u 17:46

    Umalo umrla od svraba nisam kad sam stavila ovaj krumpir! Bez zezancije, pocela sam vristati!!!
    Vec sam na rubu zivcanog sloma, nema sta nisam probala, nista ne pomaze, il pomogne kratko, a kad se vrate ne djeluje drugi put. Stolica mi je redovita, nije tvrda, zacine sam sve izbacila, samo vodu pijem...KATASTROFA!!!

  • Anonimno says:
    10. listopada 2013. u 10:59

    molim vas pomozite muci me analna fisura

  • Mireille Andriveau says:
    14. listopada 2013. u 01:05

    Hemorrhoidectomy : Ceci est la chirurgie des hemoroide les plus graves et seulement utilisée dans les cas ou on peut plus faire ni laser ni les traitements précédents dans cette procédure, les hemoroide sont en fait enlevées avec un scalpel. En raison du fait qu’il s’agit d’une opération de coupe, il ya un plus grand risque d’infection et de complications potentielles, en plus il ya généralement plus de douleur et un temps de récupération plus long.

  • Anonimno says:
    18. listopada 2013. u 19:47

    FLOGOCID mast brzo i efikasno oslobađa od hemoroidnih problema.Nije skupa 7 ili 8 KM.Morate malo povesti računa o ishrani,posebno izbjegavati kafu i cigrete na prazan stomak.Pijte čajeve a ne gazirane sokove.Budite uporni,od dva tri ili pet načina nešto će vam odgovarati.Meni za sad najefikasnija je mast Flogocid a probala sam dosta toga.

  • Anonimno says:
    22. listopada 2013. u 00:37

    Imam unutarnje hemeroide vec godinama, no uvijek bi ih uspjela vratiti unutra i nije bilo problema. Nedavno mi se pojavio vanjski hemeroid, uzasno pece i boli. :( Kreme nisu pomogle, probat cu s krumpirom i uljem pa javim jel pomoglo.

  • Anonimno says:
    5. studenoga 2013. u 23:11

    Ja imam problem od danas, odjednom prilikom kašlja osjetila sam bol u anusu i nemam pojma šta je to,dok sjedim ne boli me, ali kad se stisnem ( kao kad pokusate zadrzati gas) ili tako nesto,osjetim bol, isto tako prilikom kašlja npr. da li neko ima slična iskustva i ako mi mozete pomoci sta bi bilo u pitanju?

  • Anonimno says:
    5. studenoga 2013. u 23:13

    I da napomenem ne svrbi me, ne krvarim niti imam neku sluz ili sta vec..Znaci samo neka tupa bol prillikom naprezanja od kašlja ili stiskanje anusa...

  • Anonimno says:
    10. studenoga 2013. u 11:03

    Treba li krompir narendati

  • Anonimno says:
    26. studenoga 2013. u 15:01

    ja sam ih dobio zaoravajuc maline sa motokultivatorom to zavisi u kojoj se poziciji naprezes

  • Anonimno says:
    29. studenoga 2013. u 01:35

    Hemeroide imam 10-15 g. svakodnevno ih ispiram sto vrucom vodom-tusem i tako ih kontrolisem, ponekad nanesem svinjsku mast na pamucni jastucic i stavim da prenoci. Ovo sa toplom vodom nije sala, stvarno pomaze, ako je u pitanju gospodja ili gospodjica staviti ruku na genitalije, a cmar tusirati koliko mozete izdrzati.
    Obavezno pridrzavati se ishrane jer svi mi znamo sta nam najvise smeta kod konzumiranja raznih namirnica.

  • Anonimno says:
    6. prosinca 2013. u 07:46

    Da li se ova krema moze koristiti i kod vanjskih i unutrasnjih hemoroida

  • Anonimno says:
    12. prosinca 2013. u 18:07

    Pozdrav imam hemeroide vec neko vrijeme probavao sam krompir mast itd itd i nije da ne pomaze nego kad god odem u wc da se ispraznim uvijek osijetim da izidju al se ne upale odma 2 3 sedmice budem ok pa poslje se upale i sve tako da li mozda nekoristim dugo krompir ili mast il je to znak da mi to bas i nepomaze

  • Berta Fatso says:
    8. siječnja 2014. u 10:23

    Da li je u netko u zadnje vrijeme imao problema sa svrabom te me zanima koja je najbolja prevencija svraba te pogađa li on neku određenu grupu ljudi

  • Anonimno says:
    19. siječnja 2014. u 01:03

    Savjet za sve koji u predjelu anusa osjećaju svrbež:Uzeti neko sredstvo protiv crijevnih parazirta,kod ljudi to obično budu male na oko vidljive glistice kao mali tanki 5 milimetara dugački crviči,vidljivi u stolici ukoliko si stolicu pogledate nakon nužde.Upravo njihove kretnje izazivaju u predjelu anusa i izlaza iz debelog crijeva nesnosan svrbež...koliko ja znam izuzetno je zdravo jesti koštice od buča,tikava i to je jedan od načina da ih se istrijebi...ali nemojte očekivati da pojedete par koštica i stvar riješena nego dobro je te ukusne koštice jesti povremeno umjesto nekih grickalica...drago mi je ako sam nekome pomogla.

  • Anonimno says:
    19. siječnja 2014. u 15:05

    Zaledite isecen krompir kao za pomfrit i stavljajte u anus stapic,po 40 sekundi drzite prva tri dana.Tri puta na dan,a kasnije po 60 sekundi.Na hladno se artrrije skupljaju te se i hemoroidi povlace.Isprobala sam i deluje.

  • Anonimno says:
    20. siječnja 2014. u 06:26

    ljudi dugi niz godina imam hemoroide i spoljne i unutrasnje .par puta sam probao neke masti iz inostranstva ali bez ikakvog efekta trajnog .kada se vodi racuna o ishrani i verujte mi velikog znacaja ima i higijena.necete imati bolove iskljucivo kada je tdvrda stolica i ljuta ishrana.meni mnogo pomaze higijena odnosno posle svakog odlaska na vrsenjev velike nuzde dobro se isprati mlakom vodom odnosno tusem.pozdrav

  • Anonimno says:
    22. siječnja 2014. u 14:08

    JAOOOOO jeste me utješili od juče sam osjetio da imam hemoroie imam bolove i izraslino ko orah.Ako se ne vrate i bol ne prestane sješču na asfalt gole guzice i puzat ču jedan kilometar neče oni meni šefovat haha od sve muke malo šale..

  • Anonimno says:
    17. veljače 2014. u 00:35

    moze li mi netko reci kako cu znati kakve hemoroide imam, uzasno boli svaki put kada imam stolicu i uvijek bude krv na papiru.. to mi se dogadja zadnjih mjesec dana.. citala sam kakvi su unutarnji, kakvi su vanjski al se ne mogu pronaci u opisima.. na rubu anusa i malo vise prema spolovilu imam blago zadebljanje i malo je tvrdje.. ali bas ne znam jel to pripada djelu anusa ili spolovila haha i ne znam uopce od kad to imam, osjetila sam i prije to da je malo zadebljano ali uopce se ne sjecam kad mi se to pojavilo... pomozitee ja mlada odakle me to snaslo :D

  • Anonimno says:
    23. veljače 2014. u 22:39

    Zašto se bojiš operacije noije ništa strasno.Strašnije je trpiti bolove svaki dan.Za 7 dana si fit.Možeš probati štahoćeš bez operacije ne ide.(Iskustvo lično)Svi ovdje pričaju o hemeroidima a niko ne spominje analnu fizuru-raspuklinu koja ne može zacijeliti.Naime radi se o napuknuću sluznice unutar anusa.To se "zavari" laseromi gotovo.

  • Anonimno says:
    23. veljače 2014. u 22:49

    Mislim da imaš analnu_-fizuru (napuknuće sluznice unutar anusa ).Vidi na Guglu analna fizura i sve će ti biti jasno.Nikakve kreme ni masti neće pomoći.Ne dozvoli da pređe u hronično.Trpićeš uvijek bolove .To se uspješno "zakrpa" laserom i za 7 dana si fit.Pa se posli toga pitaš kolika sam budala bio da trpim tolike bolove i tako dugo.Sretno

  • Anonimno says:
    10. ožujka 2014. u 13:13

    U aprilu 2013. godine sam po dolazku iz bolnice dobio hemoroide, uzrok je i terapija i samo dvije stolice u 14 dana u bolnici.Velika briga ljekara i to je to...Ne bih da duljim sa uzrokom nego sa posledicama, najgori period moga života do sada. Bolne stolice, ponekad krvarenje, svrbez i sve sto ide uz to.Ovaj recept za obloge od krompira je djelomično dobar ali su efekti djelovanja trenutni, po netu sam tražio mnoge savjete i predloge terapija, sve sam pokusavao i kupovao i masti i čepiće pa uvjek ista priča jedan period manje-vise ublazavanja tegoba i sve ispočetka. Trenutnom sam na terapiji sa Hadensa kombinacijom mast + čepici i uspjeh je nevjerovatan, desetak dana sam "preporođen". Isto dobro želim svima koji imaju probleme sa hemoroidima. Ne bih nabrajao prizvode koje sam koristio ali sa njima sam samo gubio vrijeme a i novac. Hadensa je vjerujući deklaraciji Austrijski proizvod a cijena je pristupačna, Evo moja preporuka za korištenje: Mast uz pomoć aplikatora unijeti u anus prije i poslije stolice, čepi staviti uveče prije spavanja.Toliko od mene. E taman sam mogao zaboraviti, stolicu (tvrdoću) regulišite sa mljevenim sjemenom lana, isti natopiti u postan jogurt i ostaviti da odstoji minimum 3 sata a zatim to piti ili samo ili uz obrok.

  • Anonimno says:
    15. ožujka 2014. u 23:14

    Da li se krompir guli ili se renda sa korom?

  • Anonimno says:
    16. ožujka 2014. u 10:08

    "maslinovo ulje od kantarion trave"

    Jel slucajna greska ili delite savjete, a ne znate sta pisete?!

  • Anonimno says:
    17. ožujka 2014. u 15:56

    Krompir se opere, oguli pa izrenda, uvijek koristiti svježe pripremljeno...

  • Anonimno says:
    17. ožujka 2014. u 22:46

    Daleko najbolji lek za lecenje hemoroida je cvece KALOPER. Naste srca se proguta 1 savijen list, a moze i jos poneki list u toku dana. Inace, taj cvet - biljka ima velika lekovita svojstva - vidite na internetu.

  • Anonimno says:
    25. ožujka 2014. u 22:49

    Pozdrav svima, imam problem sa hemroidima, na znam da li su vanjski ili unutrasnji? Dok vrsim nuzdu, cim se malo napnem izadje hemroid,I nakon par minuta sam se povuce, prilikom vrsenja nuzde me ne boli a niti mi krvari, znaci samo dok imam nuzdu ili cim se malo napnem! Kako da izljecim?

  • Anonimno says:
    1. travnja 2014. u 23:28

    Nema lijeka za hemoroide bez radikalne operacije,anajbolja operativna tehnika je DAG-HAL-RAR koja se radi u Zagrebu,ali je samo za financijski dobro stojece osobe.Na moju zalost ja sam siromah,patim od hemoroida od 1956,Bio sam profesionalni kamiondjija i nema rjeke,potoka livade u bivsoj Jugi koju nisam obiljezio obilato arterijskom krvi iz hemoroidnog spleta.I dan danas kao osamdesetogodisnjak svako jutro pri praznjenju izgubim po 20 mll krvi.Stalno sam na rubu nesvjestice.Zato porucujem ovim mladim osobama,hemoroidi se nemogu izlijeciti nikako drugacije sem hirurgijom.

  • Anonimno says:
    2. travnja 2014. u 23:30

    Pisem vam o leku koji je pomogao nekolicini mojih prijatelja i meni, ko zeli da pomogne samom sebi - probace ovaj lek od hemoroida. Uzmite caj od zalfije, stavite prstohvat u vodu i cekajte da zavri. Kada voda zavri skinite sa ringle, i poklopite da ne isparava. Posle 5 minuta caj procedite i pijte ujutro na prazan stomak. Vec posle desetak dana ce vam biti puno bolje, posle mesec dana necete se secati da ste imali problem sa hemoroidima. Kasnije makar nekoliko puta nedeljno pijte ovaj napitak i necete imati problema. Probajte necete pogresiti.

  • Anonimno says:
    5. travnja 2014. u 09:04

    Ja sam imala analnu fisuru,svaki dan vristala od bolova i tako 4 meseca. Htela sam ici na operaciju ali mi moja doktorica nije dala jer kako kaze pomogne u pocetku ali s vremenom se sigurno vrati i onda je puno teze izleciti je. Higijena,puno jogurta,navece pre spavanja popiti i do pola litre donata i sigurno se zaleci sama. Donat najvise pomaze jer vam omeksa stolicu i fisura se zaceli sama jer to je ustvari rana i samo joj treba dati vremena da zaraste kao i svaka druga rana,ali je bitno ne povredjivati je ponovo. Vec 3 godine sam izlecena a imala sam bolove svaki dan po 8 sati i znam kakve su to muke.. hemoroidi su nesto cega ne mogu da se resim vec 1 godinu ne bole ne krvare ali tu su uvek i smetaju mi i verujem da cu i za njih naci lek.

  • Anonimno says:
    23. travnja 2014. u 22:42

    Ja sam koristila kod vanjskih ,nisu nestali Ali nemam nikakvih bolova a imala sam strasne muke (mast I cepici za pohvalu Hedensa ;-)

  • Anonimno says:
    23. travnja 2014. u 22:46

    Isti slucaj je I kod mene prije 19 godina koristila I danas jos uvijek bez problema .

  • Anonimno says:
    23. travnja 2014. u 22:54

    Ja sam patila od vanjskih hemoroida Hedensa mast i cepici su mi pomogli svima u svome okruzenju preporucim isto to i Svi su odusevljeni ucinkom.

  • Anonimno says:
    23. travnja 2014. u 23:46

    Krema Modoleks ili Factu. Paziti na ishranu, paziti da ne prehladite tu regiju. Popiti svaki dan jednu supenu kašiku lanenog hladno ceđenog ulja. U akutnoj fazi u kojoj je problem obavljati veliku nuždu, a često se javlja zatvor, tvrđa stolica, piti Laktuloza (Portalak) sirup - prva tri dana 3 puta 2 supene kasike, posle 3 puta 1 supenu. Nakon obavljanja nužde, uz obavezno pranje, koristi tuširanje anusa i te regije toplom vodom. Ukoliko ste mučenici, ako se patite dugo od hemoroida, znajte da intervencija laserom: ne boli, kratko traje, ne treba opšta anestezija. nije skupa. Na tu intervenciju ne mogu da računaju samo oni ljudi kojima je bolest baš baš poodmakla, a takvih je ipak manje.

  • Vinko BAKULA says:
    27. travnja 2014. u 17:09

    Poštovani?-Čitajući sve te Probleme oko HEMOROIDA?Odlučio sam Vam dati savjet(iz osobnih Izkustava) Prije 20ak god?sam imao isto Probleme sa Unutrašnjim HEMOROIDIMA?Koristio svašta? brez nekog učinka?Bilo ih je 5-kom veliki kao KRPELJ-i.Koristio sam ALOE-VERA-GEL?od GNLD-a? Namazao sam 4-5 puta?Stavio na malu Gazu?5x5 direktno na ANUS? pustio preko Noći.OD tada do dan danas nemam više PROBLEMA L.P. VINKO.
    Napomena? Paziti kod HRANE?Izbjagavati LJUTO-KISELO-Naročito od Uloženih stvari-Parike -Feferoni? ili bilo što drugo?Tko ima RASOLA(još)? dobro je ga konzumirati (ČISTI)Kompletan PROBAVNI TRAKT? Želim Vam da se POZDRAVITE?

  • Anonimno says:
    16. lipnja 2014. u 20:54

    gdje se moze nabaviti kefir pecurka iz kavkaza?:)

  • Anonimno says:
    25. lipnja 2014. u 12:16

    Programer po struci - puno sedenja - malo kretanja - neredovni obroci - problemi od 1981. godine unutrasnji i spoljasnji. Operacija 1991. godine - tri meseca bolovanja dok nisu sanirane posledice. Od tada 10 godina bez problema pa evo ih ponovo. Ali lek postoji bar za mene.
    HEMEL-ova mast za pete !!! Pomaze i kod spoljnih i unutrasnjih (kao i kod cista u predelu anusa).
    NIJE reklama - http://www.hemelshop.rs/blog/hemel-za-pete cena 30ml cca 5e - za inozemstvo cca 8e - Jedno pakovanje mi traje 6 meseci a koristim i za ujede insekata, laktove
    zimi za usne ... itd!
    Pozdrav - Bosko


  • Anonimno says:
    9. kolovoza 2014. u 23:03

    koliki mora biti komadic krumpia koji se gura u anus???

Objavi komentar

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove bloga Prirodni Lijek. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Blog Prirodni Lijek zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.